Error(s) found: '2'

+ Unable to change databases. Unknown database 'iaennew'.
+ Unable to perform the query SELECT * FROM keywords_description WHERE (language_id = ''). No database selected.
TEXT_VISIBLE_PAGES 388-407 TEXT_OF 466
TEXT_PREVIOUS_20
TEXT_CURRENT_PAGE
TEXT_NEXT_20
http://www.iaen.gr/includes/resources/auto-thumbnails.php?img=/home/www.iaen.gr/uploads/book_files/70/gif/388.gif&w=600&h=915

4. «Ταινία που κλείνει μέσα της ολόκληρο ηφαίστειο». Διαφημιστική καταχώριση της ταινίας Η Ζούγκλα του Μαυροπίνακος στον ελληνικό Τύπο.

TEXT_PAGE_SHORT388
http://www.iaen.gr/includes/resources/auto-thumbnails.php?img=/home/www.iaen.gr/uploads/book_files/70/gif/389.gif&w=600&h=915

5. Ο Τσακ Μπέρι με το χαρακτηριστικό «βάδισμα της πάπιας».

6. Ο θρυλικός Λιτλ Ρίτσαρντ: «the King (and the Queen) of rock and roll».

TEXT_PAGE_SHORT389
http://www.iaen.gr/includes/resources/auto-thumbnails.php?img=/home/www.iaen.gr/uploads/book_files/70/gif/390.gif&w=600&h=915

7. Μπιλ Χάλεϋ: το τραγούδι του, Rock Around the Clock, μπορεί να θεωρηθεί η ληξιαρχική πράξη γέννησης του ροκ εν ρολ.

8. Ο Τζέρι Λι Λιούις σε εξώφυλλο δίσκου του από τη θρυλική Sun Records (1958). Ο επονομαζόμενος και «killer», υπήρξε μια μυθική και απόλυτα αντισυμβατική μορφή της πρώτης περιόδου του ροκ εν ρολ.

TEXT_PAGE_SHORT390
http://www.iaen.gr/includes/resources/auto-thumbnails.php?img=/home/www.iaen.gr/uploads/book_files/70/gif/391.gif&w=600&h=915

9. Έλβις Πρίσλεϋ: ο λευκός «βασιλιάς» του ροκ εν ρολ, η εμβληματικότερη μορφή του τη δεκαετία του '50.

TEXT_PAGE_SHORT391
http://www.iaen.gr/includes/resources/auto-thumbnails.php?img=/home/www.iaen.gr/uploads/book_files/70/gif/392.gif&w=600&h=915

10. Βασικός δίαυλος για τη διάδοση του ροκ εν ρολ σε παγκόσμια κλίμακα υπήρξαν οι ταινίες ροκ εν ρολ (rock and roll movies). Διαφήμιση της ταινίας ROCK, ROCK, ROCK. (1956).

11. Αφίσα της ροκ εν ρολ ταινίας Rock Around the Clock (1956).

TEXT_PAGE_SHORT392
http://www.iaen.gr/includes/resources/auto-thumbnails.php?img=/home/www.iaen.gr/uploads/book_files/70/gif/393.gif&w=600&h=915

12. «Κι όποιος μπορεί, ας μην χορέψη στο κάθισμά του!» Καταχώριση για την προβολή της ταινίας ΡΟΚ ΕΝΤ ΡΟΛ στον αθηναϊκό Τύπο.

13. «Στη μέθη του ιλίγγου!» Καταχώριση για την προβολή της (ροκ εν ρολ) ταινίας ΡΟΚ-ΡΟΚ-ΡΟΚ. στον αθηναϊκό Τύπο.

TEXT_PAGE_SHORT393
http://www.iaen.gr/includes/resources/auto-thumbnails.php?img=/home/www.iaen.gr/uploads/book_files/70/gif/394.gif&w=600&h=915

14. Επίδειξη του χορού ροκ εν ρολ από αμερικανούς ναύτες στον χώρο του Ζαππείου (Σεπτέμβριος 1957). Οι πιτσιρικάδες που παρακολουθούν εκστασιασμένοι τις χορευτικές φιγούρες, θα αποτελέσουν δέκα χρόνια αργότερα τη γενιά του

Γούντστοκ.

TEXT_PAGE_SHORT394
http://www.iaen.gr/includes/resources/auto-thumbnails.php?img=/home/www.iaen.gr/uploads/book_files/70/gif/395.gif&w=600&h=915

15. Ο Φράνκι Άβαλον σε εξώφυλλο δίσκου του (1958). Από τους επιφανέστερους εκπροσώπους των teen idols: καλοκουρεμένο μαλλί, ευγενικό ύφος, ένας υποδειγματικός νέος για τη συντηρητική Αμερική της δεκαετίας του '50.

16. Νέοι και νέες χορεύουν μοντέρνους χορούς σε πάρτι στην Καβάλα (τέλη

δεκαετίας '50).

TEXT_PAGE_SHORT395
http://www.iaen.gr/includes/resources/auto-thumbnails.php?img=/home/www.iaen.gr/uploads/book_files/70/gif/396.gif&w=600&h=915

17. Στα μέσα της δεκαετίας του '50 η παραβατικότητα των ανηλίκων στις ΗΠΑ προβλήθηκε ως ένα από τα σημαντικότερα κοινωνικά προβλήματα της εποχής. Αφίσα ταινίας της Columbia Pictures με θέμα της το σύγχρονο «δράμα της νεολαίας».

18. Φωτογραφία του πραγματικού, του αυθεντικού «teddy boy». Στενό σακάκι, «εδουαρδιανό» στυλ ντυσίματος, υπεροπτικό ύφος.

TEXT_PAGE_SHORT396
http://www.iaen.gr/includes/resources/auto-thumbnails.php?img=/home/www.iaen.gr/uploads/book_files/70/gif/397.gif&w=600&h=393

19. «Fugitives from the party» (Λονδίνο, 1955). Στο περιθώριο των πάρτι αναπτύχθηκαν πολλά ειδύλλια, καθώς τη δεκαετία του '50 υπήρξαν μια από τις ελάχιστες ευκαιρίες που είχαν οι νέοι για να

συνάψουν ερωτικούς δεσμούς. 

TEXT_PAGE_SHORT397
http://www.iaen.gr/includes/resources/auto-thumbnails.php?img=/home/www.iaen.gr/uploads/book_files/70/gif/398.gif&w=600&h=915

20. Το τεύχος 7 του περιοδικού Χτυποκάρδι (αρχές 1957). Ένα σκάνδαλο που «λύθηκε» με την παρέμβαση της Ιεράς Συνόδου.

TEXT_PAGE_SHORT398
http://www.iaen.gr/includes/resources/auto-thumbnails.php?img=/home/www.iaen.gr/uploads/book_files/70/gif/399.gif&w=600&h=915

εχει και η ρωσια «τεντυ-μπού σ·...

21. Η «γυναίκα του λαού» συμβουλεύει: «Μην καλομαθαίνετε τα παιδιά σας!». Αφίσα για την καταπολέμηση της νεανικής παραβατικότητας στη Σοβιετική Ένωση (μέσα δεκαετίας του '50). Σε ολόκληρο τον κόσμο, η ευημερία της μεταπολεμικής περιόδου προβλήθηκε συστηματικά ως το κατεξοχήν θερμοκήπιο της παραστρατημένης νεολαίας.

TEXT_PAGE_SHORT399
http://www.iaen.gr/includes/resources/auto-thumbnails.php?img=/home/www.iaen.gr/uploads/book_files/70/gif/400.gif&w=600&h=915

22. Δημόσια διαπόμπευση τεντιμπόη. Τα γουρλωμένα μάτια των πιτσιρικάδων που παρακολουθούν τη σκηνή, βρίσκονται σε πλήρη αντίθεση με την ικανοποίηση που διαγράφεται στα πρόσωπα όσων ενηλίκων υλοποιούν τη διαπόμπευση.

TEXT_PAGE_SHORT400
http://www.iaen.gr/includes/resources/auto-thumbnails.php?img=/home/www.iaen.gr/uploads/book_files/70/gif/401.gif&w=600&h=393

23. Οι Μπητλς το 1964 στο περιθώριο των γυρισμάτων της ταινίας A Hard Day's Night. Από αριστερά προς τα δεξιά, Τζορτζ Χάρισον, Τζον Λέννον, Ρίνγκο Σταρ και Πολ Μακάρτνεϊ.

TEXT_PAGE_SHORT401
http://www.iaen.gr/includes/resources/auto-thumbnails.php?img=/home/www.iaen.gr/uploads/book_files/70/gif/402.gif&w=600&h=915

24. To «φαινόμενον του αιώνος». Η ταινία Α Hard Day's Night στους αθηναϊκούς κινηματογράφους. Η Μπητλομανία χτυπά (και) την Αθήνα (φθινόπωρο 1964).

TEXT_PAGE_SHORT402
http://www.iaen.gr/includes/resources/auto-thumbnails.php?img=/home/www.iaen.gr/uploads/book_files/70/gif/403.gif&w=600&h=393

25. Πιτσιρικάδες επί το έργον: μια από τις πρώτες φωτογραφίες των Quarry Men (1955), της εφηβικής μπάντας εξέλιξη της οποίας υπήρξαν οι Μπητλς. Σε πρώτο πλάνο διακρίνεται ο δεκαπεντάχρονος

Τζων Λέννον.

TEXT_PAGE_SHORT403
http://www.iaen.gr/includes/resources/auto-thumbnails.php?img=/home/www.iaen.gr/uploads/book_files/70/gif/404.gif&w=600&h=915

26. Η επιτυχία των Μπητλς λειτούργησε καταλυτικά, ώστε να δημιουργηθούν σε ολόκληρο τον κόσμο αναρίθμητες (ερασιτεχνικές κατά βάση) μπάντες από επίδοξους Λέννον και Μακάρτνεϊ. Στη φωτογραφία, έφηβοι στο Μεξικό ποζάρουν σε συναυλία τους (μέσα δεκαετίας '60).

27. Μέλη ερασιτεχνικού συγκροτήματος στην Ελλάδα κάνουν πρόβα με αυτοσχέδια μέσα (μέσα δεκαετίας '60).

TEXT_PAGE_SHORT404
http://www.iaen.gr/includes/resources/auto-thumbnails.php?img=/home/www.iaen.gr/uploads/book_files/70/gif/405.gif&w=600&h=915

28. «Είναι από τους Μπητλς;». Απόηχοι της Μπητλομανίας στον κινηματογράφο. Ο Κώστας Βουτσάς ως «γιεγιές» σε ταινία της Φίνος Φιλμ.

29. Οι Ρόλλινγκ Στόουνς υπήρξαν τη δεκαετία του '60 η επιτομή και η προσωποποίηση της αυθάδειας. Προβλήθηκαν με συνέπεια ως ο αντίποδας των Μπητλς και ως τα (πολύ) «κακά παιδιά» του ροκ

εν ρολ.

TEXT_PAGE_SHORT405
http://www.iaen.gr/includes/resources/auto-thumbnails.php?img=/home/www.iaen.gr/uploads/book_files/70/gif/406.gif&w=600&h=915

30. Νεαροί Αθηναίοι χορεύουν στη Γλυφάδα. Στα μέσα της δεκαετίας του '60 οι άκαμπτες συντηρητικές αντιλήψεις των προηγούμενων χρόνων έχουν αρχίσει να υποχωρούν και το γυναικείο σώμα μπορεί πλέον να επιδεικνύεται. Εξώφυλλο του

περιοδικού Εικόνες.

TEXT_PAGE_SHORT406
http://www.iaen.gr/includes/resources/auto-thumbnails.php?img=/home/www.iaen.gr/uploads/book_files/70/gif/407.gif&w=600&h=915

31. Καθ' όλη τη διάρκεια της δεκαετίας του '50 η μόδα πρότεινε για τη γυναίκα αρκετά συντηρητικές ενδυματολογικές επιλογές.

32. Η μίνι φούστα υπήρξε μια πραγματική επανάσταση τη δεκαετία του '60.

TEXT_PAGE_SHORT407
    TEXT_SEARCH_FORM
    TEXT_SEARCH_IN_BOOK
    TEXT_SEARCH_RESULTS
      TEXT_BOOK_LIST
        

        4. «Ταινία που κλείνει μέσα της ολόκληρο ηφαίστειο». Διαφημιστική καταχώριση της ταινίας Η Ζούγκλα του Μαυροπίνακος στον ελληνικό Τύπο.